נאוהלימודי CPE בתכנית "משיב הרוח" בהנחיית אלי שרון היו עבורי משמעותיים ביותר, ועיצבו אותי כמלווה רוחנית וכאדם. זו תכנית הכשרה מאוד מובנית, עשירה, תובענית ומקיפה שנוגעת בתחומים מאוד חשובים לעבודתו/ שליחותו של המלווה הרוחני. השיח הקבוצתי שהלך והתעצם ממפגש למפגש היה מאוד מפרה, מלמד ומעצים. ההתנסות בכתיבת וקריאת תמלולים, התמודדות עם טקסטים ותפילות היו מאוד מאתגרים ומרתקים.

הפרקטיקום – העבודה המעשית המודרכת שהיא ליבת הלמידה בתכנית, מחייבת כל סטודנט לבצע את ה"קפיצה למים" כבר לאחר יום הלימודים הראשון. עבורי היה זה אתגר מרתק ולא פשוט. אולם, עצם המפגשים של ליווי רוחני עם אוכלוסיות שיקומיות וסיעודיות מורכבות, כולל חולת ALS היו עבורי למידה מרגשת, עוצמתית, מצמיחה ומגדלת.

אני חייבת לציין את מפגשי ההדרכה האישיים (ה- Supervision) המכיל, התומך והמלמד של אלי שרון שהיו מאוד נחוצים וחיוניים לי, והם שתרמו כה רבות להתפתחותי המקצועית ולטיפוח הדימוי העצמי שלי כמלווה רוחנית מקצועית.

ברובד האישי, אני בהחלט יכולה להעיד שכיום אני לא אותו אדם שהייתי טרם תחילת לימודי בתכנית. עברתי טרנספורמציה עמוקה ומשמעותית במסגרת לימודי CPE שהתאימה לי מאוד למרות שעבר זמן מה עד שהבנתי את האופן שבו התהליך מוביל אותי למטרה.

זכיתי להימנות על תלמידות המחזור הראשון של התכנית הייחודית, שהודות לה אני יודעת ומבינה כיום מה זה 'ליווי רוחני' וכמה הוא נחוץ בעולמנו. אני מודה ומוקירה את המתנה האדירה שזכיתי לקבל ושבעקבותיה אני חדורת רצון להיות מלווה רוחנית לכל מי שמוכן לכך.

נאוה סלור, מלווה רוחנית מוסמכת 2015